Stadsspel ‘Den Grooten Oorlog’

27,00

Interesse om het verhaal rond ‘De Groote Oorlog’ op een originele manier te beleven? Dit stadsspel is de ideale mix tussen educatie en entertainment. We nemen je mee langs de mooiste plekjes van de stad. Gewapend met instructiebundel en GPS zoeken de deelnemers, verdeeld in verscheidene teams, hun weg door Ieper. Ieder team legt met behulp van de GPS een geheel eigen route af, onafhankelijk van de andere teams.

Uitverkocht

Beschrijving

De teams doen een gooi naar de overwinning. We werken van waypoint naar waypoint. Op elke locatie volgt een leuke opdracht: praktische proeven, teambuildingsopdrachten, fotocases… Allerlei cases die naast een gezonde teamgeest, een flinke brok intelligentie, kennis en inzicht vereisen. Natuurlijk staat elke opdracht in het teken van ‘Den Grooten Oorlog’.

Welk team scoort het best op de verschillende proeven? Wie kan het kruiswoordraadsel volledig invullen en vindt als eerste het antwoord op de rode draad? Via dit stadsspel leer je op een leuke manier het centrum van Ieper verkennen.

Programma

PROGRAMMA:

14u00 briefing + uitleg werking GPS
14u30 Start van de route: strijd op het scherpst van de snede, met oa GPS-oriëntatie, teambuilding, karabijnschieten, brancard sjorren, raadsels & fotocases in teken van WO I.
17u00 einde + prijsuitreiking

Opmerking: het stadsspel kan ook ’s avonds georganiseerd worden. De tijdsindeling kan volledig toegespitst worden op jullie wensen.

Locatie en prijzen

Plaats van afspraak: Grote Markt, 8900 Ieper (afspraak aan de fontein).
Ideale periode: gans het jaar
Prijzen:

  • Vanaf 10 deelnemers: € 35 per persoon
  • Vanaf 15 deelnemers: € 27 per persoon

Opmerkingen:

  • Kinderen onder de 6 jaar: gratis – Kinderen van 6 – 12 jaar: € 15 per persoon
  • Met minder dan 10 deelnemers kan de activiteit doorgaan, maar moet het groepsforfait van € 350 euro betaald worden.

 

Wat mag je van ons verwachten?

Wat mag je van ons verwachten:

  • op maat gemaakt, volledig uitgewerkt programma voor uw groep
  • projectverantwoordelijke voor de coördinatie van het event
  • voldoende begeleiding door gespecialiseerde monitoren op de verschillende locaties
  • gebruik van alle materiaal
  • incl. administratiekosten – BTW en alle taksen
  • een onvergetelijke ervaring.